N-VA Maarkedal met vertrouwen naar de kiezer!

IJzersterke lijst unaniem goedgekeurd door de Maarkedalse leden.

Thuis in Maarkedal

“Thuis in Maarkedal”. Met die slogan trekken wij in oktober naar de Maarkedalse kiezer. En die is niet zomaar gekozen. Die slogan bevat een opdracht, een ambitie. We zien het als onze taak niet alleen ons Maarkedals huis verder te verbouwen en verfraaien maar er ook voor te blijven zorgen dat iedereen er zich echt “thuis” kan voelen.

Verjonging, verdieping en verbreding

En “we”, dat is een enthousiaste ploeg van 17 trekkers – burgemeester, schepenen, raadsleden, oude getrouwen en verrassende nieuwkomers, die stuk voor stuk op hun manier hun ervaring, goesting en engagement aanbieden. Een sterke mix van 9 ervaren rotten en maar liefst 8 nieuwkomers.

Positief, enthousiast en creatief.

Onze ploeg drijft op enthousiasme én goesting om ons werk af te maken en verder te zetten. Af te maken waar we mee begonnen zijn en verder door te gaan op de nieuwe ingeslagen weg. Met een hoop nieuwe ideeën en een pak enthousiasme. En gedreven door de eensgezindheid en goesting die ons kenmerkt.

Wij kijken alvast met vertrouwen uit naar 14 oktober en vragen graag uw steun.

Joris, Isabel, Frederik, Steve, Krist, Bea, Nele, Jef, Viviane, Wouter, Marijke, Carine, Miguel, Caren, Yves, Marc, Tom, Koen, Emy, Nadine, Vincent, Eddy